Followers

Wednesday, January 5, 2011

weh ! ak syg sgt2 kt kaw!

muke annoying fara !
haha

this time fara na gune aku kau bole..?
haha..saje tuka taste lak..
ehem2..ok start now!
ready. action ! :D
weyh..aku syg sgt2 kt kaw..
smpai sometimes uh ase meluat je kt ko..
ak ta benci kaw..saya bukan jenis2 yg suke na membenci org nie..
harap maklum !
tapi kdg2 prangai kaw annoying gila !
depan org baek saje..blakang org ngutuk macam2..
bagos sgt,. aku memang SUKE that attitude..
buat lah lagi ! zzzzzzz... xD
boleh ta lau ko try chill sikit.. relax doe..
dah larh buruk2 kan name orang...
if things yg dye brukkan uh btol tape la jgak..
nie salah kan..? sape yg ta rase geram..
skit hati saje..
aku nie ta larh secantek kaw !
ak tau la kan,ko cantek gila33333333x dari aku.
zzzzz.. haha xD
ak kawan je dengan kaw walau camne un..
everybody is not perfect la !
aku un ta perfect ! maybe orang laen un annoying dgn ak jugak!
hahaha... na wat camne kan..? (smbil denga lagu this is me- demi levato)
wakakaka..smpat agi promote lagu..
tapi kan kawan..
if aku nie annoying bgi korang just tegur me oke..?
insyaAllah..i'll try to change...
i'll try55555555555555555....
insyaAllah..insyaAllah..insyaAllah..
you'll find the way.. hehe..
xoxo..

No comments:

Post a Comment

hye!!

leave ur comment here okie!
<3<3<3