Followers

Sunday, January 30, 2011

cinta 3 ~ 3 tanda si dia tersinggung

assalamualaikum
kebiasaanya,kesalahan diakhiri dengan memohon maaf..tapi jangan ingat hanya dengan memohon maaf keadaan sudah pulih..

antara tanda2 tersebut ialah..jeng3!
bagi saspen sikit..err...saspen ker..? macam tak je..hahaha

~DIAM SERIBU BAHASA
- selalunya si dia selalu berjenaka dan tidak berhenti bercakap dengan korang..
tapi sejak 'kesalahan' kadang2 korang perasan yang si dia mula kurang bercakap/sms dengan mood seperti kebiasaannya..

~BUAT TAK TAHU
- si dia seorang yang rajin..si dia pasti akan membantu..tetapi,kali ni bila korang mintak tolong jer si dia buat tak tahu jer..mintak tolong kerja mudah pun si dia buat macam korang tak wujud..teruk nyer si dia protes..xD pandai2 lah korang pujuk ea..

~MASAM MUKA
- haha..adatlah kan tak kira lah lelaki or perempuan kalau merajuk 2 nak jer tarik muka panjang..so,faham2 lah ea..beli lah apa2 as hadiah sebagai tanda mintak maaf atau pun pujuk elok2..

:D

4 comments:

  1. tag 4 u:
    http://wardahalisya.blogspot.com/2011/02/25-random-facts-about-me-myself-and-i.html

    wah, dah macam dr cinta fara ni..hihi

    ReplyDelete
  2. uhuu sidiaku tdk trsinggung.,wee

    ReplyDelete
  3. adlin~ ur welcome babe!
    alisya ~ thanks ya..
    haha...lbih kurang cam dr cinta la..
    ttibe mood jiwang..hehe..
    tarie ~ weee!
    good3..jage si dia sebaiknya..hehe

    ReplyDelete

hye!!

leave ur comment here okie!
<3<3<3