Followers

Wednesday, January 12, 2011

they makes me SURPRISE again !


haih !
persons yang terlibat adalah paan,kamal, and hazwan...
okie..the story begins like this..
firstly,fara pergi petanque training at my beloved school..
then,main la dalam 2 game stengah...
jdi stengah 2 b'cause hujan n have to stop the game..
the best part is team fara won all games..
hahaha....well.. 2 un sbab fara team dgn cikgu n senior..both lelaki..
tpi semua 3 game 2 fara tuka2 team...
tuka2 orang..hehe...
my training finished around 4.50 p.m or 16.50...
hehe...while i'm lepaking with my petanque friends,
aznieka called me and ask for my help to take her kadet remaja sekolah jacket in her class..
so,i go to her class n take the jacket..
on my way to pondok in front of the school, i saw kamal lintas depan fara..
so, i started to syak that diorang ade plan something..
hahahaha...but, fara just ignore it..
and, masa fara na belok kua from that lorong ttibe paan sergah fara ...
pehh ! tercabut jantung..hahahaha...yg hazwan pulak jadi camera man..
rakam fara punye reaction..
oh ! what a shame....luckily, ta nmpak my face kt dalam that video..
hahahaha....

p/s ~ kepada sahabatku paan,kamal, and hazwan,...
why me..? why fara yang always jadi victim buli..?
sampai hati lol.. grrr...hahahaaha..
yg plan this paan and kamal...ngeee !

No comments:

Post a Comment

hye!!

leave ur comment here okie!
<3<3<3