Followers

Monday, November 21, 2011

Malaysia Vs Indonesia :D

hey there !
i just can't wait.whew ~
first,untuk warga Indonesia,please and tolonglah respect negara lain..
kamu mengutuk dan mencaci serta tidak hormat negara Malaysia..
Bagaimana kami,warga Malaysia mahu menghormati kamu?
fikirlah- aku cabar korang semua diam and hormat lagu negaraku malam ni..
memang aku respect korang kalau korang hormat.
tadi,aku tengok facebook,macam-macam Indonesia kutuk Malaysia.
bakar bendera lah,edit gmba penyokong Malaysia pegang laser laa..ape lah.. ohhh !! astaghfirullahalazim..
sabar jelah...Aku doakan Allah berikan petunjuk kat korang warga Indonesia.
sikit pun tak tunjukkan semangat kesukanan.
nak bergaduh je..eh..pergi balik rumah tidur lagi bagus !
ape2 pun..kalah menang adat permainan..
semua dah besar panjang..boleh fikir kan ..akal pun masih waras..
so,kalau tak waras tu faham2 lah kan..things yang tak patut terjadi,pun boleh jadi.
aku bukan cakap sukan bola je...tapi,obviously aku nampak benda ni berlaku kat bola..

 p/s~ ape2 pun..good luck M A L A Y S I A !
All the best !
Harimau sudah mengganas.. auummmmm ! :D :D

No comments:

Post a Comment

hye!!

leave ur comment here okie!
<3<3<3