Followers

Friday, December 7, 2012

awwww ! kisah cintaku.

on this one fine day, Cristiano Ronaldo ade event kat Malaysia.
for the first time fara jumpe dia mase tu lah..
yelahh kan..before this fara tengok dye dalam magazine and television je..
okay.nak dijadikan cerita,fara terserempak dengan dia kat 1 bangunan masa fara jalan-jalan dengan 'kawan fara.*fara bahasakan diri fara 'aku' je lah ye.senang sikit.hihi* okay sambung.ohmyyy..paling menarik dia boleh cakap melayu okay.masa tu aku mintak tolong my friend untuk tolong snap kan  picture aku dengan CR as memories.k.dia siap letak tangan belakang pinggang aku lagi.haha.*tak tahu la nak suke ke tak.sebab haram kan dia sentuh aku*
dalam hati *habislah kena samak balik rumah nanti* haha..okay.agak kurang ajar disitu. xD



then,all of sudden,aku tergamam bile dia cakap yang dia suka aku.he want me to be his girlprengg.whoa :')  terkejut sangat * ade jugak orang nak kat aku ye .haha * macam tak percaya je CR.i mean Cristiano Ronaldo yang famous amos tu yang ramai perempuan bergosipkan tu nak aku jadi girlfriend dia.out of the box.bagai langit dan bumi. tak sangka ! haha..then,his teammate .i dont remember what his name is call him ..saying that they had something important to do.
so,CR cakap will meet me later.

okayy..then, my friend and I decided untuk pergi toilet.on my way, I saw CR with his friend !! i'm way too excited !! *yeay..tadi dia lupa nak bagi contact number.finally jumpe jugak dia.boleh whats app nanti .murah sikit.haha* My cinta hati was there.unfortunately, dia masuk toilet secepat yang mungkin and tak keluar-keluar pun.His friend pun same..Then, I was like hampa sangatt. :(
So, tunggu and tunggu and tunggu je lahh..bila dia keluar je .nampak dia tengah high..stoned.hmm..amik drugs rupanye. waaaa ! kenapa dia amik drug? *kenapa mesti dia? ,sigh,*
sedih gitu, yelah..kekasih hati buat benda tak elok kan.


Finally,aku ketuk pintu toilet ..* tandas open,campur laki and perempuan* sebab tu la boleh masuk.hehe
and setelah sekian lamanya.dia keluar jugak.tapi tak high dahh..dia say sorry kat aku.Then, dushhhh !!! aku tersedar dari dunia mimpiku.ahhh..mimpi rupanya..hahaha.. then,disebabkan letih,aku kembali semula ke alam mimpi.All of sudden CR kejar aku.Maybe dia marah or malu sebab kantoi dengan aku yang dia amik drug.And masa dia kejar tu dia still high..wahh..Aku tersedar balik.arghh..penat lahh lari2..padahal lari dalam mimpi je.tapi aku rasa penat sangat.haha.so,aku pun ubah tempat so that aku tak mimpi CR lagi dah.selamat tinggal CR..kau bukan milikku.hahaha.. AbcdefghijklmnopqrstuvwxyZ tetap dihati..ngeh3~

p/S: fara bangun, tidur,bangun,tidur banyak kali  sebab awal lagi time tuh..dalam pukul 4  pagi.haha.bangun2 je tidur terus cerita balik kat note dalam handphone sebab nanti lupa.yelahh..jarang boleh ingat mimpi daam masa yang lama kan.hehe.sorry guys. cerita pasal mimpi yang sangat mengarut even fara bukan big fans of CR ..tu yang pelik..na mimpi orang lain,orang lain yang keluar.haha.

No comments:

Post a Comment

hye!!

leave ur comment here okie!
<3<3<3